Försäkringskassan

 

Försäkringskassan

Här kan du som arbetar på Försäkringskassan läsa om hur du ska tillväga när du har frågor och synpunkter om uppföljningssystemet SUS och webbplatsen Susam.se.

Jag behöver hjälp med teknisk support

Om du behöver hjälp med teknisk support eller vill göra en felanmälan, till exempel vid problem med inloggningen ska du vända dig till Helpdesk. Du kan nå Helpdesk på två sätt:

  1. Skriv en incident i ARS
  2. Ring Helpdesk på anknytning 81 000, val 1.

Kom ihåg att du kan hitta svar på många av dina frågor på Susam.se.

Läs mer

Helpdesks öppettider

  • Vardagar:       07.00-17.00 (begränsad support 17.00-21.30)
  • Lördagar:       07.30-16.00
  • Söndagar:      13.00-21.30

Jag behöver hjälp med behörigheter

Om du behöver hjälp eller har frågor om SUS-behörigheter ska du vända dig till Behörighetsadministrationens Helpdesk. Du kan nå Behörighetsadministrationens Helpdesk på två sätt:

  1. Skicka e-brev till F VS Behörighetsbeställning
  2. Ring Helpdesk på anknytning 81 000, val 2.

Kom ihåg att du kan hitta svar på många av dina frågor på Susam.se.

Läs mer

Behörighetsadministrationens helpdesks öppettider

  • Vardagar:       08.00-16.30

Jag behöver hjälp med verksamhetsrelaterade frågor

Om du behöver hjälp med verksamhetsrelaterade frågor ska du i första hand vända dig till kontaktpersonen på ditt kontor. Om kontaktpersonen inte kan hjälpa dig ska kontaktpersonen skicka ett verksamhetsärende i ARS till SF Utveckling och stöd, område Partnersamverkan och försäkringsmedicin.

Kom ihåg att du kan hitta svar på många av dina frågor på Susam.se.

Läs mer

Jag vill lämna ett förbättringsförslag

Om du vill lämna ett förbättringsförslag läs här hur du ska göra:

Förbättringsförslag

Standard Komponenter Sekundäryta

Åtgärder
Läser in...
Susam.se använder cookies. Genom att fortsätta utan att ändra inställningarna accepterar du användning av cookies.
Du behöver inte acceptera cookies för att kunna använda uppföljningssystemet SUS. Läs mer om kakor (cookies).