Finsam > Samverkansadministratör

 

Samverkansadministratör

Här kan du läsa om hur du som samverkansadministratör arbetar med en samverkansorganisation i SUS.

Hur fungerar det?

Allmän information om vad en samverkansorganisation är och vilken roll du har som samverkansadministratör.

Läs mer

Beställa en samverkansorganisation

Innan ditt samordningsförbund kan börja arbeta i SUS så ska ni beställa en samverkansorganisation.

Läs mer

Administrera samverkansorganisationen

När samverkansorganisationen har skapats ska du lägga till beskrivning, adress- och kontaktuppgifter samt ange ingående parter och inom vilket geografiskt område ni arbetar.

Läs mer

Tilldela uppdrag (koppla användare)

Som samverkansadministratör ska du tilldela och ta bort uppdrag till andra samverkansadministratörer och till insatsansvariga.

Läs mer

Registrera samverkansbudget

Varje budget år ska du registrera en samverkansbudget. Det innebär att du registrerar ingående kapital samt administrativa utgifter.

Läs mer

Standard Komponenter Sekundäryta

Åtgärder
Läser in...
Susam.se använder cookies. Genom att fortsätta utan att ändra inställningarna accepterar du användning av cookies.
Du behöver inte acceptera cookies för att kunna använda uppföljningssystemet SUS. Läs mer om kakor (cookies).